Användarvillkor: Regler, återbetalning och integritetspolicy

Alla kunder bör bekanta sig med reglerna, som träder i kraft den 10 mars 2018

  1. 1

    Definition

    • Kund En person eller organisation som beställer våra tjänster.
    • Beställa Tjänst som utfärdas av ett företag (Poprey) till en kund
    • Garanti Möjlighet att få icke-monetär kompensation för saknad produkt.
  2. 2

    Allmänna bestämmelser

    • Vid tekniska problem måste köparen informera administrationen.
    • Gratis Instagram-följare är endast tillåtna bara en gång - vid testning av vår tjänst.
    • Du kan utföra en order om din profil är synlig för alla användare och du har ett profilfoto.
    • För skapande av tvister på PayPal läggs du till i den svarta listan och ditt konto blockeras.
    • Om vi ändrar reglerna meddelar vi dig om det.
  3. 3

    Leveranspolicy

    • Efter att du har lämnat nödvändig information om din beställning och email, kommer tjänsten att börja utföras efter att betalningen har slutförts.
    • Om betalningen av någon anledning har lagts på is eller avbrutits kommer tjänsten inte att påbörja fullgörandet.
    • Om det i tjänstebeskrivningen står att starten är inom 24 timmar, börjar tiden löpa efter att betalningen har mottagits. Du kommer att få din beställning till det inlägg/bild/video etc. som du angav innan betalningen.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Återbetalningspolicy

    Berättigande till återbetalning:

    • Du kan begära en återbetalning om din beställning inte har påbörjats inom 48 timmar efter betalning. Vänligen kontakta Popreys supportteam för att initiera denna begäran.

    Felaktiga uppgifter:

    • Om din beställning inte behandlades på grund av en låst profil eller felaktiga uppgifter, kontakta Poprey supportteam för att tillhandahålla korrekt information.
    • Om du väljer att inte lämna korrekta uppgifter utfärdas återbetalningar endast som butikskredit.
    • Om felaktiga uppgifter har lett till att ordern har levererats till fel mottagare är återbetalning inte möjlig.

    Beställning från flera leverantörer:

    • Om du använder flera tjänsteleverantörer och rapporterar att Poprey beställningar inte har mottagits, kommer du inte att kvalificera dig för återbetalning.

    Tjänstespecifika återbetalningar:

    • För köp av YouTube-, TikTok-, Facebook- eller Twitter-tjänster gäller att återbetalning endast kan ske i form av butikskredit.

    Garantiinformation:

    • Garantiinformation, inklusive tillgänglighet, anges i produktbeskrivningen för varje tjänst.

    Levererade beställningar:

    • Beställningar som redan har levererats återbetalas inte på grund av tekniska begränsningar som förhindrar återföring av levererade tjänster.

    Auto-Gillar Prenumeration:

    • Om du avbryter en prenumeration på auto-gillar innan den påbörjas kan du begära återbetalning eller utbyte mot en annan tjänst genom att kontakta vårt supportteam.
    • Om du avbryter efter det att abonnemanget har påbörjats, återbetalas pengarna som en butikskredit, proportionell mot den oanvända delen av tjänsten.

    Bearbetningstider:

    • Behandlingen av återbetalningen kan ta mellan 3 och 25 arbetsdagar, beroende på din betalningsmetod, bank och plats.
  5. 5

    Ansvar

    • Du kan utföra en order om din profil är synlig för alla användare och du har ett profilfoto.
    • Vi är inte ansvariga för några avvikelser från den aktuella driften av tjänsten som anges i beskrivningen, eftersom dess utvärdering kan skilja sig beroende på olika kunder av vår service.
    • Vi är inte ansvariga för eventuella följder som uppstår efter du får din beställning.
    • Om ordern överstiger maximal kvantitet, garanterar vi inte motsvarande utförande av beskrivningen.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Integritetspolicy

    • Vi skickar aldrig till tredje part ditt e-postmeddelande som du använder för att göra beställningar och öppna biljetterna i systemet.
    • Vi förbehåller oss rätten att skicka e-postmeddelanden till dig i det e-postmeddelande du har angett när du gör en biljett eller order.
    • Allt du anger i ordern är strikt säkrat för att förhindra dataläckage för tredje part, så din anonymitet är helt garanterad.
    • Vi skyddar strikt från tredje part de data som behövs för att komma åt kontot och all annan information som är kopplad till den, som krävs för att arbeta med referenssystemet eller som behövs för att en köpare ska kunna komma in och driva i sitt konto.
    • Alla betalningsdata krypteras med det bästa krypteringssystemet som för närvarande finns för att förhindra läckage till tredje part.
    • Om det uppstår oförutsedda omständigheter som är relaterade till ditt betalkort, informerar vi dig omedelbart med hjälp av e-post och korrekt beskrivning på sidans sidor om processen för att förhindra att du förlorar dina pengar.
    • Webbplatsen använder SSL-kryptering som säkerställer sekretessen för din information vid överföring av data. Vi samlar inte i något fall in, lagrar eller överför data från ditt kort. Betalningsoperationerna utförs helt och hållet via den säkra servern i våra betalningsportaler. Qloyd OU kommer inte att samla in och lagra Qloyd OU kommer inte att sälja, köpa, tillhandahålla, utbyta eller på något annat sätt avslöja konto- eller transaktionsdata eller personlig information om eller om en kortinnehavare till någon, förutom till sin Inlösare, kortnätverk/föreningar eller som svar på giltiga myndighetskrav.