Användarvillkor: Regler, återbetalning och integritetspolicy

Alla kunder bör bekanta sig med reglerna, som träder i kraft den 10 mars 2018

  1. 1

    Definition

    • Köpare En fysisk eller juridisk person som beställer våra tjänster.
    • Beställa Presentation av relevant information och betalning.
    • Garanti Möjlighet att få ersättning för saknad produkt.
  2. 2

    Allmänna bestämmelser

    • Vid tekniska problem måste köparen informera administrationen.
    • Gratis Instagram-följare är endast tillåtna bara en gång - vid testning av vår tjänst.
    • Du kan utföra en order om din profil är synlig för alla användare och du har ett profilfoto.
    • För skapande av tvister på PayPal läggs du till i den svarta listan och ditt konto blockeras.
    • Om vi ändrar reglerna meddelar vi dig om det.
  3. 3

    Delivery policy

    • After you provide the required information regarding your order and E-mail, the service fulfillment will begin after the payment is completed.
    • In case the payment for some reason has been put on hold or canceled, the service will not start the fulfillment.
    • If the service description says that the start is in 24 hours, the time starts after the payment is received. You will receive your order to the post/picture/video etc.; you indicated before the payment.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Återbetalningspolicy

    • Om vi ​​inte slutförde ordern på grund av en blockerad profil eller felaktiga uppgifter, ber vi dig att ansöka om återbetalning.
    • Om du angav fel data och din beställning gjordes till adressen till någon annan person, har vi inte för avsikt att returnera pengarna eller genomföra ordern för den korrekta profilen.
    • Du kan få full återbetalning om du inte har fått resultatet inom 48 timmar efter betalningen.
    • Du kan ansöka om återbetalning inom garantiperioden en gång inom 24 timmar.
    • Om du utför en order från olika tjänster har vi inte för avsikt att utföra återbetalningen.
    • Om varaktigheten för garantiperioden och dess tillgänglighet/brist på kan du få veta av beskrivningen av den produkt du är intresserad av.
  5. 5

    Ansvar

    • Du kan utföra en order om din profil är synlig för alla användare och du har ett profilfoto.
    • Vi är inte ansvariga för några avvikelser från den aktuella driften av tjänsten som anges i beskrivningen, eftersom dess utvärdering kan skilja sig beroende på olika kunder av vår service.
    • Vi är inte ansvariga för eventuella följder som uppstår efter du får din beställning.
    • Om ordern överstiger maximal kvantitet, garanterar vi inte motsvarande utförande av beskrivningen.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Privacy policy

    • Vi skickar aldrig till tredje part ditt e-postmeddelande som du använder för att göra beställningar och öppna biljetterna i systemet.
    • Vi förbehåller oss rätten att skicka e-postmeddelanden till dig i det e-postmeddelande du har angett när du gör en biljett eller order.
    • Allt du anger i ordern är strikt säkrat för att förhindra dataläckage för tredje part, så din anonymitet är helt garanterad.
    • Vi skyddar strikt från tredje part de data som behövs för att komma åt kontot och all annan information som är kopplad till den, som krävs för att arbeta med referenssystemet eller som behövs för att en köpare ska kunna komma in och driva i sitt konto.
    • Alla betalningsdata krypteras med det bästa krypteringssystemet som för närvarande finns för att förhindra läckage till tredje part.
    • Om det uppstår oförutsedda omständigheter som är relaterade till ditt betalkort, informerar vi dig omedelbart med hjälp av e-post och korrekt beskrivning på sidans sidor om processen för att förhindra att du förlorar dina pengar.
    • The website uses SSL encryption that ensures the confidentiality of your information in the transmission of data. In no case, we do collect store, or transfer data from your card. The payment operations are carried out entirely through the secure server of our payment gateways. Qloyd OU will not collect and store Qloyd OU will not sell, purchase, provide, exchange or in any other manner disclose Account or Transaction data, or personal information of or about a Cardholder to anyone, except, it’s Acquirer, Card networks/associations or in response to valid government demands.